رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

رادمان

شمارش معکوس ... نوروز در راهه ...

1392/12/28 10:48
نویسنده : ماماني
78 بازدید
اشتراک گذاری

 

پسر عزیزم،

الان ساعت دقیقاً یک ربع به نه صبحه و من توی شرکتم

فکر کنم این آخرین باریه که توی سال 92 دارم برات مینویسم ، دفعه بعدی ایشااله دیگه رفتیم تو سال جدید...

راستی ، دیشب چهارشنبه سوری بود . بابا عباس توی بالکن بقل ات کرده بود و  به آتیش بازی نگاه میکردید...

وای که چقدر تو این مدت چقدر به مامانی(مامان من) و بابائی(بابائی من) وابسته شدی... اصلا یه جور دیگه همدیگه رو دوست دارید و من از این موضوع خیلی خوشحالم و همیشه قدردان زحماتی که برای تو میکشن هستم هر چند هرگز قابل جبران نیست...

شمارش معکوس شروع شده و فردا دیگه وارد سال جدید میشیم

سالی که آرزو دارم همونطوریکه این دو سال با وجود خودت پر از رونق و برکت و شادی کردی ، سال پر از سلامتی ، برکت و شادی برای خانواده کوچیک سه نفره امون ، برای بابائی و مامانی ، دائی ها و همه و همه و همه باشه... و سالیان سال با خوشی و خوشبختی و سلامتی در کنار هم و در کنار کسانی که دوستشون داریم سپری کنیم...

این نهایت آرزوی منه و تا وقتی هستم برای خوشبختی و موفقیتت در زندگی دعا خواهم کرد...

مثل همه دعاهای شبانه ام وقتی که توی خواب ناز هستی و به صورت مثل ماهت خیره میشم و برات آی الکرسی میخونم و خدا رو شکر میکنم...

میبوسمت

عاشق تو مامان آزاده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان می باشد