رادمانرادمان، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

رادمان

در ستايش خدا

1392/5/7 11:35
نویسنده : ماماني
58 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مناجات

خدايا... مهربان من

چه لحظه هايی که در زندگی ترا گم کردم اما تو همیشه کنارم بودی ...
چه دقیقه ها که حضورت را فراموش کردم اما تو فراموشم نکردی...
چه ساعت هایی که غرق در شادی و غرور
، تو را که پشت همه موفقیت هایم پنهان شده بودی از یاد بردم اما تو همیشه به یادم بودی ...
پس امروز هم که روز دوشنبه است خداوندا با نام تو روزم را آغاز میکنم
دراین روزبه من برکت بخش وکمکم کن
تا زیباترین روز را داشته باشم .
روزی که با یاد تو باشد سراسر شادی است
سراسر عشق است ومهریانی..امروز دو نعمت سلامتی وشادی را از من و خانواده مهربان و دوست داشتني ام دریغ مکن .خوب من آنچنان شاد باشم که لبخند از روی لبم دور نشود
وآنچنان موفق که تا پایان روز راضی باشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شایان و پرنیا
7 مرداد 92 11:44
آمین عزیزم ما یه دخملی داریم که تو فستیوال زیباترین کودک ایرانی شرکت کرده.اگه ممکنه به وبلاگم بیا و عکسش رو ببین اگه خوشت اومد بهش رای بده باشه؟ مرسی
خاله پارمیدا
7 مرداد 92 11:52
دلم کوچک است! کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره! ولی آنقدر جا دارد که برای دوستی که دوستش دارم نیمکتی بگذارم برای همیشه..پیش ما هم بیاین خ.شحال میشیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به رادمان می باشد